Šta to ne štima?

Restorani i smještaji poluprazni, ugostitelji u čudu: Da li je već propala sezona u susjedstvu?

Biznis Klub28.07.25, 14:28h

Restorani i smještaji poluprazni, ugostitelji u čudu: Da li je već propala sezona u susjedstvu?
Svi se slažu u jednome - Crna Gora mora pronaći ravnotežu između zarade i gostoljubivosti kako bi zadržala turiste

 

 

Mnogi ugostitelji iz Crne Gore sve glasnije govore kako im je ova sezona ‘propala‘. Iako su plaže i barovi puni preko vikenda, tijekom tjedna stanje je otužno, piše Blic.

 

Svi koji se bave turizmom upiru prstom jedni u druge - građani koji iznajmljuju apartmane upiru u ugostitelje i vlast, oni u njih, a turisti u sve njih zajedno.

 

Predviđanja nisu sjajna, a zašto je stanje takvo kakvo jest, pokušao je objasniti mladić koji stoji iza popularne Instagram stranice ‘Crnogorski vodič‘ i na šaljiv i kreativan način promovira crnogorsko primorje.

 

No video koji je u nedjelju objavio, drugačiji je od ostalih i u njemu je dao svoje obrazloženje o tome što se događa s turizmom u Crnoj Gori.

 

- Kako je u Crnoj Gori propala sezona? Dva pomfrita - 16 eura, magnet - 20 eura, dvije ležaljke - 200 eura, izlijevamo septičku u more, taksimetar u Budvi brži od Bolta, svaka plaža postala privatna, točeno pivo - 4 eura, radovi na putu usred sezone - nizao je primjere kroz slike i snimke.

 

- Razmišljao sam trebam li objaviti ovaj video ili ne, ali nakon toliko poruka i onoga što sam vidio, morao sam. Ne može se na ovaj način baviti turizmom. Na svim poljima škripi. Aerodrome nisam ni spomenuo, neljubaznost na dosta lokacija, smeće na sve strane...

 

Da bi se napredovalo, moraju se prihvatiti činjenice. Cijene su čista nebuloza. Septičke izlijevamo po pojedinim plažama, daleko bilo. Od turizma nam ovisi čitava zemlja. Turizam je ono od čega preživljavamo. Kako komentirati radove na putu na najprometnijoj dionici na primorju? Skandal. Ova zemlja štošta ima za ponuditi, a uporno nudi svoje najružnije lice. PAMET U GLAVU - napisao je.

 

Cijene ove turističke sezone nisu samo tema u Hrvatskoj. I skupo ljetovanje u Crnoj Gori izazvalo je podijeljena mišljenja turista od kojih mnogi stižu iz Srbije. Mnogi kažu kako su cijene poletjele u nebo, dok ih kvaliteta usluge ne prati.

 

- Ljudi pokušavaju zaraditi za cijelu godinu u mjesec dana‘, stoji u jednoj objavi, a komentatori dodaju da je ‘bahatost prisutna na svakom koraku‘ te da ‘radovi i blokade dodatno otežavaju pristup turističkim mjestima‘.

 

Na udaru kritika su posebno koncesionari plaža i vlasnici restorana jer se gosti žale da za jednostavan obrok za dvoje plaćaju i do 30 eura, a da kvaliteta hrane ne opravdava cijenu.

 

Što se cijena na plaži tiče, ponegdje ležaljke za četveročlanu obitelj koštaju više od cjelodnevnog smještaja, pa su ljudi revoltirani i pozivaju na uklanjanje ležaljki.

 

Dakako, ima i onih koji savjetuju da se posjete manja mjesta poput Sutomora i Bara, gdje su cijene pristupačnije – dvije ležaljke se mogu naći već za 10 do 20 eura, kava je oko 1,5 eura, a pljeskavica između 3 i 5 eura.

 

No svi se slažu u jednome - Crna Gora mora pronaći ravnotežu između zarade i gostoljubivosti kako bi zadržala turiste.

 

(DEPO PORTAL/mm)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook